понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Відкритка-валіза


Ідея цієї відкритки прийшла до мене як подарунок одній гарній людині, яка збиралась їхати в довгу мандрівку. Оскільки ця особа жіночої статі, то неодмінним атрибутом і найбільшої головною біллю кожної жінки є її валіза. Отже з тих міркувань я придумала зробити відкритку у формі валізи. Оскільки нічого подібного я раніше не знаходила і не бачила, то викройка робилася що називається "від руки" і "по ходу" і виглядала отак -

Далі були різні ідеї, накидати всередину всяку всячину, зробити там справжній жіночий хаос з потрібних і непотрібних речей, але зупинилася таки на досить лаконічному варіанті. Розгорнутий вигляд - 
 

Це одна з перший моїх відкриток, якими я горджуся :)
Відкритка братиме участь у конкурсі "Задание с элементами" від блогу АSSорті
Отже з обовязкових елементів
- брадс - їх аж 3 на ручці чемодана і по центру квіточки,
- текст - газета всередині відкритки і кусочjк, що виліз на тильну поверхню
- тканина - оформлення відкритки - латки і серединка валізи.

Дякую, надіюсь що робота вам сподобалась :)

2 коментарі:

  1. Цікава валіза. Старка, рада бачити вас в блогожитті, з задоволенням стаю пч і чекаю нових робіт!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дуже приємно, що ви мене знайшли :)

    ВідповістиВидалити